Producenci
Zwroty i Gwarancje

 

Gwarancja

Sprzedawany przez nas towar posiada 2 letnią gwarancję w zależności od producenta lub dystrybutora.

Zwroty

W przypadku towarów wadliwych, uszkodzonych fabrycznie bądź niekompletnych gwarantujemy ich wymianę na towar wolny od wad, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 5 dni roboczych
od daty otrzymania przesyłki. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient.

Zgodnie z treścią ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr.22, poz.271 z późń. zm.) Kupujący ma możliwość zwrotu zakupionych produktów w terminie 10 dni od dnia sprzedaży przy zachowaniu rachunku (Konieczne jest jedynie, pisemne uzasadnienie).

Datą zakupu jest data na wystawionej fakturze. W tym czasie towar podlega zwrotowi pod warunkiem, że znajduje się w oryginalnym i nienaruszonym opakowaniu i nie nosi śladów używania.

Zwracany towar wysyłacie Państwo do nas na własny koszt. W przypadku reklamacji lub zwrotu towaru, wraz ze zwracanym lub reklamowanym towarem, prosimy dołączyć oryginał faktury.

W celu przyspieszenia rozpatrzenia Państwa reklamacji, wymagane jest poinformowanie nas o tym na adres e-mail: dachpro@interia.pl ; z podaniem powodów , nr konta oraz pełnymi danymi adresowymi.

Adres do zwrotów towaru po ustaleniu ze sprzedającym.


Reklamacje przesyłek

Reklamacje uszkodzonych przesyłek w trakcie transportu będą uwzględniane jedynie w przypadku przedłożenia protokołu reklamacyjnego sporządzonego w obecności kuriera.

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Wygląd i treści > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl